2015. július 30., csütörtök

13. Fejezet: Szeretlek! (+18)

MiNi szemszögéből:

Lassan nyitottam ki a szemem. A reluxa elég sok fényt beengedett ahhoz, hogy tudjam, hogy reggel van. Felültem és láttam, hogy a tegnapi cuccom van rajtam. V felhozott? Felálltam és a táskámhoz léptem ami a fotelban volt. Kikerestem belőle pár tiszta ruhát és átöltöztem. Kiléptem a szobámból és mielőtt leindultam volna a lépcsőn benéztem V szobájába. Nem volt már ott. Vissza fordultam és lementem a lépcsőn. Miden hol kerestem, de sehol nem találtam. Hallottam, hogy valaki jön felfele a lépcsőn. Kiszaladtam a bejárati ajtón és láttam Vt, hogy szatyrokat cipel.
- Jó reggelt. - nézett rám és mosolyogni kezdett.
- Neked is. - léptem le a lépcsőn. - Miért nem ébresztettél fel? Elmentem volna veled! - vettem el a kezéből az egyik szatyrot.
- Aranyosan aludtál... - kuncogott. - Nem volt szívem felébreszteni.
Elpirultam és hátat fordítva neki felsiettem a lépcsőn. Miért jön be a szobába amikor alszom? Kopogjon vagy kiabáljon be! Esetleg kukucskáljon be.
A konyhába rohantam és letettem az asztalra a szatyrot. V is beért utánam és ő is lepakolt. Elkezdtem kipakolni. Amint kipakoltunk mindent a hűtőhöz mentünk, majd bepakoltuk azt amit nem kellett az ebédhez.
- Mi legyen a kaja? - tettem fel a kérdést és az asztalnak támaszkodtam.
- Nem tudom... Nem vagyok nagy szakács. Gondoltam te majd tudsz valamit. - ült le az egyik székre én engem nézett.
- Nem szoktam főzni, se sütögetni... de valamit össze dobhatok. - mosolyogtam.
V adott pár lábast meg egyéb dolgokat, majd elkezdtem csinálni az ebédet. Én dolgoztam és amiben tudott abban segített nekem V. Délután egyre minden elkészült. Megterítettem és enni kezdtünk.
- Jó étvágyat. - jelentette ki az arcán egy mosollyal V és rögtön neki kezdett.
Bele kóstoltam és rá kellett jönnöm, hogy nem tudok főzni. Ami a számba került azt vissza is köptem. Szerencse nem csináltam olyan sokat.
- Már nem azért, de... A húsnak olyan íze van mint a rágóguminak... és még az állaga is olyan... - tolta el maga elől a tányért.
- Nem tudok főzni... - sóhajtottam.
- Tudod mit. - állt fel és a tányérjával a kukához lépett. - Menjünk együnk valamit a városban.
- Rendben... - álltam fel és én is oda mentem a kukához.
Kivette a kezemből a tányért és kiöntötte. Rossz volt látni, hogy a kukába kerül az amit csináltam, de tényleg nagyon rossz volt. A tányért a mosogatóba tette a többi koszos edényhez, majd felém fordult.
- Lassan kettő óra... Háromkor lemehetünk akkora nem lesz olyan meleg.
- Rendben. - bólintottam.

~~~

Háromra már készen voltam. A hajamat össze fogtam egy kontyba. Egy térdig érő, pántos tenger kék színű ruhát vettem fel. Megkötöttem a szürke cipőm és elhagytam a szobát. Lementem az előszobába és már ott várt V. Egy térdig érő farmer gatya volt rajta egy szürke inggel. Amint meglátott elmosolyodott.  
- Mehetünk? - nyomta a zsebébe a telefonját és a pénztárcáját. 
- Igen. - bólintottam, majd a vállamra dobtam egy kis táskát amiben a telefonom és a pénzem volt. 
Kiléptünk a bejárati ajtón és V bezárta a házat. Lementünk a lépcsőn és elindultunk a városba. Lassan haladtunk. Nem nagyon beszéltünk egymással. Igazság szerint nagyon éhes vagyok. Tegnap egy óra óta nem igazán ettem semmit. A hasamat fogtam annyira fájt és korgott. 
- Mindjárt ott vagyunk. - nyugtatgatott V. 
Tényleg hamar oda értünk. A tó mellett kirakott úton sétáltunk még meg nem láttuk a büféket. Az orromat megcsapta a más-más nemzetiségű kaja illata. Nagyon éhes vagyok! Sorra mentünk el a büfék előtt. Egészen egy olyanhoz mentünk aminek az asztalai egy stégen vannak a víz felett. Kerestünk egy asztalt és leültünk oda Vvel egymással szembe. Az étlapot kezdtem böngészni.
- Mit fogsz enni? - kérdezte.
- Még nem igazán tudom... - néztem fel rá. - Talán gyrost.
- Javíts ki ha tévedek, de te nem vegetáriánus vagy? - ráncolta össze a homlokát és letette az étlapot.
- Az voltam... Mióta Jin adott abból amit csinált azóta megeszem a húst... - mosolyogtam.
- Mit kérnek? - állt felénk egy magas barna hajú lány. A kezében egy kis notesz és egy toll virított.
- Két gyrost és... - nézett rám V. - Mit kérsz inni?
- Narancs lét. - böktem ki amint minden lehető válasz végig futott a fejemben.
- Egy kóla és egy narancs lé. - nézett vissza az asztalon lévő étlapra V. - Más nem lesz.
- Rendben.
A lány azonnal elment mi meg vártunk. Nem beszélgettünk csak ültünk. Ő az étlapot bámulta én meg a tó vizét ami elég szépen fénylett. Láttam a víz mélyén úszkáló halakat. Nagyon szép tiszta a víz ahhoz képest, hogy a tó alja eléggé iszapos.
Arra kaptam fel a fejem, hogy kihozzák a kaját és az inni valókat. A pohárban egy fekete vastag szívószál volt amire azonnal rá kaptam és inni kezdtem, majd elkezdtem enni. Nagyon finom volt. Annyira nem volt j mint Jin főztje, de jó volt. Egész hamar megettem és inni kezdtem, közben pedig figyeltem Vt. Amint felnézett majdnem bele fulladt a kajájába a röhögéstől.
- M-Mi van? - kérdeztem és hátra dőltem a székben.
- Gyere ide. - mosolygott és a kezével hívott közelebb magához.
Előre dőltem és ő azonnal letörölte az arcom és a szám egy szalvétával. Kipirultam a helyzettől. Még két mozdulattal megtörölte, majd letette a szalvétát.
- Kész. - jelentette ki és a poharáért nyúlt.
- É-Én is letörölhettem volna, V... - néztem a félig üres poharamba.
- Csak jobban össze kented volna a arcod. - kuncogott és megitta a kóláját.
Én is megittam, majd rá néztem. Mit tett V amiért WooJin gyűlöli?
- Figyelj... Miért nem kedvel téged WooJin...? - suttogtam.
- Mindegy... - sóhajtott.
- Nem mindegy, V! Tudni akarom, hogy miért rajtam akar bosszút állni! - tettem a kezem az asztalra.
- Ha elmondom megfogsz utálni... - tette a kezét az enyémre.
- Dehogy foglak... - ráztam meg a fejem.
- Tényleg? - nézett a szemembe.
- Biztosan...
Nagy levegőt vett. Látszott rajta, hogy össze szedi a gondolatait, majd neki kezdett.
- Régebben még anyáékkal éltem... Anya otthon volt mert beteg volt és én segítettem neki. Egyik nap amikor éppen kaját akartam neki csinálni hallottam, hogy valaki bejön a lakásba. Tudtam, hogy nem apa... Még dél sem volt. Megfordultam kezemben a késsel és megláttam egy fiút. Dulakodni kezdtünk, majd én... Nem akartam, MinJung... Nem akartam megölni... - a végére megrekedt a hangja.
A kezem remegni kezdett és nem tudtam mit kellene erre mondanom. V megölt valakit! Kihúztam a keze alól a kezem és felálltam a székből. Kifutottam az étteremből. Nem tudom hova, de futottam. Kicsit megijesztett V... Az rázott vissza a gondolataimból, hogy egy autó dudál. A hang irányába néztem és láttam, hogy egy nagy telepjáró épp felém tart. Becsuktam a szemem, de a következő pillanatban valaki a derekamnál fogva rántott ki az autó elől és szorított magához.
- Idióta... - suttogta V és a fejemnél fogva szorított még jobban magához. - Miért futottál az autó felé...? Bele halnék ha bajod esne...
- V... - nyitottam ki a szemem és felnéztem az arcára.
A szeme csukva volt és az arcán végig folytak a sós könnyei. Sírt... miattam...?
- Szeretlek... - szorított még jobban magához. - Sajnálom... Sajnálom, hogy belekevertelek...
- Sz-Szeretsz...? - habogtam el.
- Mindennél jobban... - kicsit távolabb engedett magától, majd az állam alá nyúlt.
Becsuktam a szemem és hagytam, hogy megcsókoljon. A szája az enyémhez ért. Puha, vérrel telt ajkai egy pillanat alatt elkábítottak. Lábujjhegyre emelkedtem és kénytelen voltam viszonyozni a csókot. A nyakába karolva húztam feljebb magam hozzá még ő kicsit előre hajolva csókolt. Felkavarodott a gyomrom és egyre hevesebben vert a szívem. Szerelmes vagyok Vbe...? Úgy érzem, hogy... Igen...
- Haza kellene mennünk... - hajolt el tőlem. - Még ha akarod akkor fürödhetünk a tóban...
- Rendben... - álltam vissza a talpamra.
Elindultunk hazafelé. A kezemet fogta végig és egy pillanatra se engedett. Már teljesen sötét volt amikor a házhoz értünk. V kinyitotta az ajtót, majd beljebb lépett és felkapcsolta a lámpát.
- Öltözz át és menjünk ki... - indult a lépcső felé.
Felmentünk, majd a szobába mentem és bezárkóztam. Elő kerestem a bikinimet és a papucsomat. Gyorsan leöltöztem és felvettem a fürdőruhám. Kiengedtem a hajam, elő kaptam a törölközőm és a hátamra dobtam, majd a papucsomba bújtam. Kimentem a szobából és a fürdőbe mentem. Megnéztem magam a tükörben és kicsit igazítottam a fürdőruhán, majd elindultam lefele a lépcsőn. Megint sehol. Kimentem a bejárati ajtón és láttam, hogy a víz partján ég a tűz és valaki van a vízben. Elindultam lefele a lépcsőn és a vízhez mentem. Amint oda értem megláttam V, hogy derékig a vízben van. Jobban össze húztam magamon a törölközőt és közelebb mentem.
- Meleg a víz! - ordított és bele ugrott a vízbe.
Másodpercekkel később elő jött. A felső testén csillogtak a vízcseppek és a haja is... Kivörösödtem és ledobtam a törölközőm, majd kibújtam a papucsomból és elindultam befelé. Amint oda értem hozzá megfogta a kezem és közelebb húzott magához, majd megcsókolt. A kezét a nyakamra tette és még közelebb húzott magához amire én a nyakába karoltam, a másik kezemmel végig simítottam a vállát, majd az oldalát. A szabad kezét a derekamra tette és a bikinit kezdte piszkálni. Éreztem, hogy a kötés ereszt, majd ki is kötődik. Elhajoltam Vtől és a mellemre néztem. A keze a bikini felsőmet kezdte piszkálni amikor rá jöttem, hogy kikötötte a hátamon. Elléptem tőle és hátat fordítottam neki.
- M-Miért kötötted ki?! - próbáltam össze kötni.
- Bocsánat. - lépett oda hozzám, majd elkezdte össze kötni. - Kész...
- Azt hitted lefekszek, majd veled azért mert közelebb kerültünk egymáshoz? - fordultam felé és a szemébe néztem.
- Sajnálom... Egy kicsit... Elvesztettem a fejem. - hajtotta le a fejét, majd a hajára simított.
Nem mondtam semmit csak arcon fröcsköltem. Egy jó ideig szórakoztunk, majd kezdett hideg lenni és kimentünk. Kiérve a vízből vissza bújtattam a lábam a papucsomba, majd a hátamra terítettem a törölközőm. V eloltotta a tűzet, majd vissza mentünk a házba. Első dolgom az volt, hogy a szobámba mentem és a kezembe vettem egy tiszta pólót, melltartót és egy bugyit, majd siettem a fürdőbe, hogy lezuhanyozzak.
Hamar meg volt. Megmostam a hajam és magamat, majd gyorsan megszárítkoztam és felöltöztem, majd elhagytam a fürdőt. Indultam volna a szobámba amikor Vnek ütköztem. A szemébe néztem ami úgy csillogott mint egy fekete gyémánt. Miért akarja a sors, hogy mindig a kezébe kössek ki? Elakartam tőle lépni, de nem engedett. A karomat kezdte simogatni.
- Puha a bőröd... - hajolt a nyakamhoz és óvatosan hozzá érintette az ajkát.
- M-Mit csinálsz...? - suttogtam és a vállára tettem a kezem. - Hagyd abba...
- Nem tehetem...
Vissza talált a számra és erőszakosan kezdett csókolni. A nyelve az enyémmel dulakodott a számban. Annyira... Akarom őt...
A szobám felé kezdett vezetni. Amint beértünk behajtotta az ajtót és az ágyhoz tolt, majd velem együtt rá dőlt. A fejem mellett kezdett támaszkodni és azon volt, hogy levegye magáról a pólóját. Nagyon nehezen ment neki, ezért kénytelen volt felegyenesedni és úgy ledobni. A fél homályban találkoztam a felső testével. Vissza hajolt hozzám és megakart csókolni, de oldalra döntöttem a fejem. A szája az arcomat érte amire eltávolodott tőlem és a kezével magaféle fordította a fejem.
- Valami baj van...? - az arcomat simogatta mintha egy kiskutya lennék.
- M-Most... - nagyot nyeltem és a szeme helyet a mellkasát kezdtem bámulni. - Leakarsz velem feküdni...?
- Csak ha te is akarod... - nyomott egy csókot a számra. - De nyugodj meg... - nézett egy pillanatra a szemembe. - Vigyázni fogok rád...
Kivörösödtem és becsuktam a szemem. Egy jó ideig csókolt, majd éreztem a kezét a hasamon. Egyre feljebb ért a dekoltázsomhoz. Megremegtem és össze szorítottam a szemem. A hasamról a keze a hátara vándorolt, majd egy kicsit megemelve elkezdte kikapcsolni a melltartóm. Nagyon érthet hozzá, mert piszok hamar kikapcsolta. Lese vette rólam semelyik ruhadarabomat. Azonnal a melltartóm alá nyúlt és gyengéden végig simította a mellem. Egy pillanatra megállt a szám és nem volt erőm vissza csókolni. Elhajolt és az arcomat nézte amire én oldalra döntöttem fejem és még jobban össze zártam a szemem.
- Nézz rám... - simította végig még egyszer a mellem, majd rá markolt. A szabad kezével előre fordította a fejem. - Látni akarom a szemedet amikor élvezkedsz...
Egyre jobban izgatott és az én hangom is egyre inkább nőt. Nagyon kínosan éreztem magam. Főleg amikor kinyitottam a szemem és láttam, hogy ő végig engem néz.
- H-Hagyd abba... - utasítottam. - Fejezd be! - becsuktam a szemem és fel ültem.
Azonnal kihúzta a kezét a pólóm alól, amire én a mellem elé emeltem a kezem és a szemébe néztem. Nem értette mi bajom. Igazság szerint én se. Talán csak zavar, hogy így lát.
- Valami baj van? - kérdezte és a térdemre tette a kezét, amire mindenem beremegett.
- Csak menj el... - fordítottam el a vörös fejem.
- Mi? Miért? - szorított a térdemre.
- Csak menj el... - ismételtem meg. - Aludni akarok...
Nem mondott semmit csak felállt és kiment a szobából. Hallottam, hogy a sajátjába megy és hangosan becsapja a szoba ajtaját. Mérges? Én... Félek... Lehet ezért is küldtem el Vt...
Lefeküdtem és levettem a melltartóm. Több mint egy óráig forgolódtam, de nem tudtam elaludni. Nem tudom miért, de nem ment. Össze szedtem magam és felültem az ágy szélére. Nagy levegőt vettem és a vécébe mentem. Megmostam az arcom, majd indultam vissza a szobámba. Belépve egy félmeztelen Vt pillantottam meg az ágyam szélén ülve.
- Mit csinálsz itt? - kérdeztem és a pólóm alját kezdtem gyűrögeti.
- Nem tudtam aludni. - sóhajtott. - Bocsi az előzőért...
Nem mondtam neki semmit csak oda mentem hozzá és leültem mellé. Az arcára tettem a kezem és megcsókoltam. Leakarok vele feküdni... Még mielőtt a hátamra döntött volna levette a pólóm. Hatalmasat nyeltem és becsuktam a szemem. A keze végig siklott az oldalamon egészen a mellemig amit a hüvelyk ujjával simított végig. Össze rezzentem. Nem lökhetem el magamtól. Szeretem TaeHyungot... Lassan döntött a hátamra és mászott felém.
- Csak hagyd, hogy kényeztesselek... - motyogta, majd a két mellem közé nyomott egy apró puszit.
A mellemhez hajolt és óvatosan nyalta meg a bimbóm. Az ágy huzatba markoltam és megemeltem a csípőm. Egy hangos nyögés hagyta el a szám, de azonnal oda kaptam a kezem.
- Enged ki nyugodtan a hangod... - vette el a számról a kezem.
Egy jó darabig a mellemmel játszott, majd felegyenesedett és levette a nadrágját. Szerencse még a boxere rajta volt. Felém mászott és a fülemhez hajolt.
- Csak szerintem van ilyen meleg itt...? - a nyakamba lehelt.
Éreztem, hogy a keze a a combomat piszkálja. Egészen addig ameddig nem sikerült szét nyitnia a lábam. Amint megvolt közéjük térdelt, hogy ne zárjam össze. A keze egyre feljebb simogatott. Felegyenesedett és elkezdte lehúzni a bugyim. Lehúzta és kinyitottam a szemem. Az arcára néztem. Kitartóan nézte a szemérdek dombomat, óvatosan tette rá a kezét. Látni akarom, hogy mit fog velem tenni. A mutató ujját a számhoz emelte.
- Gyerünk... - mosolygott.
Nem értettem mit akar. Kinyitottam a szám és az ujja a számba csúszott. Óvatosan nyaltam meg, majd az arcára néztem. Homályos tekintete még szürkébb lett amikor megállás nélkül nyalogattam az ujját. Gondolt egyet és kihúzta a számból. Még jobban szét nyitotta a lábam, majd óvatosan húzta végig a középső ujját a nyílásomon. Minden izmom megfeszült. Elvette az ujját és azzal kezdett belém nyomulni ami még pár perce a számban volt. Megemeltem a csípőm és szorítottam magamon.
- Ha ennyire szorítasz nagyon fájni fog. - szólt rám V. - Enged el magad... Gyengéd leszek.
Könnyű azt mondani. Próbáltam elengedni magam, de fájt. Az ujja ki-be csúszott. Kezdtem megszokni és már nem is fájt annyira. Kihúzta az ujját. Kicsit lazítottam, de nem sokáig. Két ujja csúszott vissza belém. Hátra billentettem a fejem és a kezéhez emeltem a kezem.
- Még egy kicsit... Nem akarom, hogy fájjon amikor mással bújok beléd...
Nyüszítettem és szinte már sikoltoztam. Vonaglottam alatta és próbáltam nem meghalni. A fájdalom eltűnt. Kihúzta az ujját, majd a másik kezével az arcomra simított.
- Minden rendben...?
- Igenh... - motyogtam csukott szemekkel.
- Mindjárt jövök...
Felállt és kiment a szobából. Kicsit feljebb tornáztam magamat az ágyon, majd végig néztem magamon. Nagyon leizzattam. Pedig alig csinált velem valamit. A mellkasom fel le járt. Pár perc múlva megjelent a szoba ajtóban TaeHyung. Amint megláttam az alsójában ágaskodó férfiasságát még jobban kivörösödtem.
- Itt vagyok csak kerestem egy... - emelte fel a kezét.
- Óvszert... - fejeztem be a mondatát, majd lehunytam a szemem.
- Pontosan.
Hallottam, hogy a földre dob valamit. Biztos a boxerét. Kibontotta a kotont és egy kis idő után felém mászott és megcsókolt. A keze végig simított a vállam.
- Fájni fog... De kérlek bírd ki.
Bólintottam és éreztem, hogy megindul befelé. Egyre beljebb nyomult. Bennem lüktetett. Azt hittem szét repedek.
- TaeHyung! - sikítottam amikor teljesen beért. A karjába kapaszkodva próbáltam össze szedni magam.
Felhúztam a lábam és megemeltem a csípőm. Megállt és a fülembe kezdett szuszogni. Várta, hogy szokjam, hogy bennem van. Nem is fájt már annyira.
- Na...? Jobb már...? - kérdezte és megpuszilta az arcom.
- I-Igen... - válaszoltam.
- Először lassan fogom csinálni, de aztán... - hajolt a fülemhez. - Rendesen megduglak... De ha fáj akkor szólj és gyengébb leszek...
Megremegtem. Bólintottam volna, de azt se tudtam milyen testrészemet mozdítom meg. Lassan kezdett ki, majd be csúszni. Nyöszörögni kezdtem és át karoltam a nyakát. Látta, hogy bírom ezért gyorsítani kezdett.
- Tae...Hyung! - nyögtem a nevét és jobbra, balra fordítottam a fejem.
Megállt és fel emelte a lábam, majd az egyik lábával az ágy mellé lépett. Tudtam, hogy most jön az ami igazán fájni fog. Felkészültem és ő örült erővel kezdett nyomni. Sikítottam és ordítottam.
- Tae!!! - a bőrébe mélyesztetem a körmöm.
Nagyon közel voltam ahhoz, hogy a csúcson legyek. Jó volt, hogy anya olyan sok mindent mondott erről a témáról. De ha ezt bármelyikük megtudja megfognak ölni...
- Hívj... megint... így... - lökött újra és újra a legérzékenyebb pontomba.
- TaeHyung... - nyögtem el a nevét és elértem a csúcsot. - Szeretlek... - szorítottam magamhoz és a fülébe suttogtam.
- Én is téged... Mindennél jobban... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése